CoderAkademi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınıf eğitimlerinde 4, uzaktan eğitimde 3 kişilik kontenjanımız kaldı. İlginiz için teşekkürler r10 kullanıcıları.
saatler sizin belirlediginiz Saatlermi olacak Aceba Ah bişrazda Kafam bassa Muhteşem bir fırsat