Yani anladığım kadar sizin sistemi kullanıyoruz haber servislerine üyeliğimiz var haberi yayınlıyoruz reklam yerlerini siz kullanıyorsunuz. Herhalde buradaki olay sistemi kiralayıp karşılığında reklam ücretlerini almak bu mudur?