Cihazın kendi resim ve özelliklerini ekler misiniz konuya ? Ya da PM atınız lütfen..

Ayrıca sanalpazar üzerinden satış dusunur musunuz?

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi