Salonda ki hocaya söyleme sakın, kendi gider konuşur kızla kendi için

Bizim üniversite salonunda daha bir kere gidip erkeklere yardımcı olduklarını görmedim, gidiyorlar kızlara şunu şöyle yap bunu böyle yap.
Hiç tanımadığın kızla gidip konuşman saçma olur, başka şey anlar. Onun için ortak bir nokta yakalayıp ilk başta arkadaş olmak daha avantajlı bence