Mascoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün kurulumu yaptım fakat bir kaç ufak hata aldım gerekli yerleri düzenledim commitlicem
tamamdır hocam merak ettim hataları doğrusu, bende adığım hatalarda düznleme yapıyrm ama versiyon olarak hep 1.0.0 yapıyorum tam stabil olmadığı için üst version yazmıyorum daha commitleri bekliyorum şimdiden katkınız için teşekkr ederim.