furkancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkr ederim hocam aktif olarak skype kullnmıyorm isterseniz pm atabilirsiniz diğer sosyal hesaplarımı paylaşabilirim.

kurulum, arayüz ve nasıl şablon oluşturulacağı hakkında videolar hazırladım onlarıda incelemenizi tavsiye ederim
Dün kurulumu yaptım fakat bir kaç ufak hata aldım gerekli yerleri düzenledim commitlicem