Öncelikle ellerinize sağlık sisteminizi şuan inceliyorum kurulum aşamasındayım.Skype adresimi ekleyebilirseniz sevinirim skype: ismailcaakir
teşekkr ederim hocam aktif olarak skype kullnmıyorm isterseniz pm atabilirsiniz diğer sosyal hesaplarımı paylaşabilirim.
kurulum, arayüz ve nasıl şablon oluşturulacağı hakkında videolar hazırladım onlarıda incelemenizi tavsiye ederim