Merhabalar,

Öncelikle Virgül Dijital Medya olarak Kurban Bayramınızı kutluyoruz. Sevdiklerinizle beraber nice uzun bayramlara erişin inşallah.

Geçmiş bayramlarda olduğu gibi bu bayramda hergün şanslı bir arkadaşa bizimde şeker niyetine ufak bir hediyemiz olsun istedik.

Bayramın;
1. Günü: Twitok (Kazanan: Anarchist)
2. Günü: FacePoster (Kazanan: BurakK.)
3. Günü: Özgün Yorum v2.0 (Kazanan: KRMVC)
4. Günü: InstaOk (Kazanan: joNeX)

lisansı hediye edeceğiz. Çekilişe katılmak için sadece konu altına bir mesaj göndermeniz yeterlidir.

Çekiliş hergün bayramın bir sonraki günü yapılacaktır. Her çekiliş ilk mesajdan başlayacaktır. Yani bir mesaj göndermeniz, 4 yazılım çekilişine katılmanız anlamına gelmektedir.

Not: Her kullanıcı 1 mesaj gönderebilir. 2 mesaj gönderip, kazanan kişi olursa maalesef hakkını kaybeder. O yüzden konuya 1 tane mesaj yazmanız tüm çekilişlere katıldığınız anlamına gelmektedir.
Not2: Kazanılan lisanslar 1 yıllıktır.


Bol şanslar, iyi bayramlar..