Ben ehliyetimi annemle aynı gün aldım Yaklaşık 2 sene önce sınava girmiştik. Aynı gün sınava girdik fakat 2 farklı komisyona düşmüştük. Ben çok çok daha iyi araç kullanabilmeme rağmen 75 gibi bir not almıştım. Annem ise 90 aldı. Yani her şey komisyona bağlı