Evet final diye bir posta geldi
ben mail attım ne oldu diye neden hesabımı kapattınız dedim
bu konuda hiçbir gerekçe göstermeme hakkımız var dedi yasal değil kendi kuralları !
ben bu şirketin kurucularından sayılırım
evime kadar mektup gönderdiler davetiye için
bunlarıda yazdım maile hesabımı tekrar açın dedim ama yok çünkü site artık büyüdü ve bana ihtiyaçları yok
daha sonra ben bir hesap daha açtım oradan satmaya başladım
( bunlar son 20 gün içinde oluyor )
yine hesabı kapattılar ama bu sefer ürünleri satmaya devam ettiler sadece benim hesaba girişiimi engellediler para onlara gidiyor direkt
( yani ürünleri çaldılar )
sonra ben twitterdan creative çalışanlarına mesaj attım
facebook sayfalarına yazılar yazdım
sonra bana tekrar mail attılar
seni mahkemeye vericez dediler yazdığın yorumlar yüzünden satışlarımız azaldı diye
ben de kendilerine aynısı nı söyledim sizde benim müşterilerimi elimden aldınız
ben hiç kazanamıyorum dedim
bir daha mail attılar ateşkes olsun diye
hesabınızı açtık diyorlar ( kendilerince beni kandıracaklar )
Hesabı açmışlar ama bir tek bana yani bir tek ben görebiliyorum hesabı ve ürünleri başka kimse görmüyor
bu hiçbir ürün satılmayacak demek
Bu böyle giderse ömür billah protesto edeceğim satışlarını düşüreceğim
daha neler neler ..
3 yıllık iş ortağını hiçbir gerekçe göstermeden kovuyorlar şımarık şe..fszler