Ücretsiz hizmet alıp birde durmadan konuyu güncellemişsiniz.Hemde telafi edilmesini istemişsiniz ne verdiniz ki ne alacaksınız ?

Memnuniyetsizliğinizi belirtmeniz en doğal hakkınız ama şikayet konusu açarak değil mevcut bir yorum konusunu bulup durumu anlatırsınız.