Konuyu açarken uyarıcı niteliğin dışında ne yazdım acaba söyleyebilir misiniz ?
Sonradan gelen mesajlar'da geçen ve doğru olmayan sözlere mecburen cevap verdim ama konuyu açarken nasıl bir yaygara koparmışım? ne yazmışım da uyarıcı niteliğin dışına çıkmış acaba belirtirseniz bizde bilelim.