Kız kardeşimin ilk istop ettirmesinde elediler geçen gün. Çalıştırdı kaldırırken istop etti hemde adam babamın arkadaşı beni tanıyor yinede in arabadan bir dahaki sefere babana selam söyle demiş. Gerçekten de ilk hatada bırakıyorlarmış artık.
Hatta birisi marşı yeterince çevirmeyince araba çalışmamış "in kaldın" demişler.