Her şeye taviz veriliyor sadece geri geri park etme de sıkıntı çıkarıyorlar. İki duba içerisine tek seferde yapamazsanız, bir kez daha yapın diyor hocalar. İki duba arasına park edip, arabayı tek seferde kaldırırsanız bırakmazlar. Bence bunlara özellikle çalışın.