Çok biliyorum havalarına girenleri bırakıyorlar diye düşünüyorum...
Bundan 4 yıl kadar önce bir arkadaşım süper kullandığı halde 4 kere direksiyondan kaldı
Ben ortalama kullanıyordum ilk girişte geçmiştim hemde 4 kere stop ettirmiştim

, arkadaş harika kullanarak kalmıştı