Çok biliyorum havalarına girenleri bırakıyorlar diye düşünüyorum...

Bundan 4 yıl kadar önce bir arkadaşım süper kullandığı halde 4 kere direksiyondan kaldı

Ben ortalama kullanıyordum ilk girişte geçmiştim hemde 4 kere stop ettirmiştim , arkadaş harika kullanarak kalmıştı