gaz-depriyaj ayarını düzgün yapamadı diye bırakabildiklerini okumuştum bende,şahsen bende arabadan kaynaklı olabilecek bir konuda öğreciyi bırakmayı doğru bulmam.her arabanın değişik bir ayarı vardır öğrencinin alışması zaman alır elbette.
bunlar haricinde emniyet kemeri,ayna,hız ihlali vs durumunda gerçekten gerekli.Birde stop ederse filan panik yapmamak gerek eski sistemedede en çok puan kırdıkları şeyden biri panik,heyecan durumuydu