Yapılan hataya göre değişir istop için vermemeleri lazım bence insan heyecanlı olabiliyor siz genel kurallara dikkat edin emniyet kemerinizi takın aynaları kontrol etmeyi unutmayın düz olsa dahi heyecandan el frenini indirmeyi unutmayın
Ek olarak şu anki trafikte yokuşta kalkamayan , sağa sinyal verip sola geçen , sinyal vermeden ani dönüş yapan bir ton insan var..