böyle bir şey yok hocam. bende stop ettirdim ama geçtim. en önemli hususlar şunlar;
emniyet kemeri
kırmızı ışık
dönüş-çıkış-geriye gelişlerde sinyal ve dörtlü
aracı dubalara çarptırmadan park etmek
affedilmez hatalar bunlar hocam.
Ehliyeti alınca hata yapma özgünlüğü var mı

dönüş sinyali veren sadece ben kalmışım hissine kapılıyorum

Kırmızıda korkarak duruyorum. arkadan deli gibi geliyorlar. Arkadan çarpma burada çok fazla.