Shamrain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle bir şey yok hocam. bende stop ettirdim ama geçtim. en önemli hususlar şunlar;

emniyet kemeri
kırmızı ışık
dönüş-çıkış-geriye gelişlerde sinyal ve dörtlü
aracı dubalara çarptırmadan park etmek

affedilmez hatalar bunlar hocam.
Ehliyeti alınca hata yapma özgünlüğü var mı
dönüş sinyali veren sadece ben kalmışım hissine kapılıyorum
Kırmızıda korkarak duruyorum. arkadan deli gibi geliyorlar. Arkadan çarpma burada çok fazla.