arabayı stop ettirmeyi basit görüyorsunuz sanırım arkadaşlar , kırmızı ışıkta kalktınız önünüzdeki araçta kalktı ve aniden stop etti güüüüüüüm. Bence stop edenide bırakmaları lazım