Bazi hatalarin affi olmaz. 1 kere heyecandan arabayi stop ettirmek heralde kalmaniza neden olmayacaktir.
Ama ne zaman yeni sürüs sinavindan yakinan insan görsem ister istemez icimi bir sevinc kapliyor. (Sözüm meclisten disari)
Etraf maalesef temel trafik kurallarindan yoksun insanlar ile dolu.
Sagin gecis üstünlügünden bile bi'haber olan tonca insan var. Bu insanlar gibilerini trafige salacaklarina olabildigince zor bir sekilde ehliyet versinler ki 10 15 sene sonra trafik; trafik-cahillerinden temizlensin.
Umarim sinavini sikintisiz gecersin