Tanıyamadım ama iyi dileklerin içinteşekkürler @grafiemo . R10 ailesinden çok güzel dönüşler alıyoruz. Yakında eğitimlerimizi alıp yorumlar yapılmaya başlandığında daha iyi olacağını düşünüyorum.