Türkiye'de blog kültürü yok. İnsanlar sitelere girip, yazıları okuyup çıkıyor. İhtiyacı olan bir bilgi alduysa bile çoğu çıkarken ne yorum bırakıyor, ne sosyal medyada paylaşıyor ne de hakkını veriyor. Hele ki bilmediğini söyleme cesareti olmayıp da konuların altlarına, bilinen şeyler yahut yeni başlayanlar için faydalı olacaktır gibi yorumlar bırakıp hem yazının kalitesini aşağı çekiyor hem de emek verenin canını sıkıyor. Sonrasında da zaten çoğu blog yazarı yazmaktan vazgeçiyor.
Epey emek isteyen birşey ve alanınız da oldukça kıymetli. Yıpranmanızı istemem.
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim hocam.Blog kültürü olayında size katılıyorum bana bu tip bir blogun ilgi çekici gelmesinin bir sebebi var.Kendim bilgisayar öğrencisiyim aktif bir ortam oluşturabilirsem bu beni de geliştirir diye düşünüyorum fakat saatlerce uğraşıp da ortada kalma riski de çok fazla.Sanırım en mantıklısı teknoloji blogu açıp re write yazı girip, şişirmek

Bu şekilde oluyor maalesef.