Arkadaşlar Merhaba,
Telefonum 1 Nisan'da alınmış olup hiç bir sıkıntısı yoktur. Ekranında kırılmaz cam film takılıdır. Telefon sürekli kılıf içerisinde taşındığından hiç bir yerinde ufacık dahi olsa çizik yoktur.
Telefonumu çok beğeniyor ve seviyorum. Halen taksiti bitmemiş olan telefonumu çok acil paraya ihtiyacım olduğundan satıyorum.
Vodafone'dan almış olduğum telefonu kulaklık hariç tüm kutu içeriğiyle sizlere göndereceğim. Faturası ve Kimlik fotokobisi üzerine telefonun satıldığına dair gerekli bilgiler yazılarak imzalanacaktır. Zaten r10 profilim güvenlik için yeterlidir diye düşünüyorum.
Boş yere sıfırına 2000TL vermenize gerek yok arkadaşlar. Piyasada note4'ün ikinci elleri 1700-1600TL arası gitmektedir.
Telefonu 1600TL satıyorum. Kesinlikle takas olmaz paraya acil ihtiyacım var. Lütfen ciddi alıcılar iletişime geçsin..
İletişim: 0542 456 40 14