Yahu anlamadığım bir şey var.
Tutulan bir oyunun scripti çalındı, kopyalandı vs vs bir anda her yer kopya agar oldu.
Agar banlandı ise üzülürüm. Gerçek agar ama.
R10da konusu açılmasa kimse olayın farkında değildi. Lafa gelince webmasteriz-yazılımcıyız. Hayır arkadaşım! Kopyalayacak, çalacak proje arayan insanlarız ( bir çoğumuz ).
Adsense gayet güzel birşey yaptı. Helal olsun! Yoksa r10da uyanık insanlar bir çok para kazanmayı umut eden insanın parasını alacaktı ve "ben ne yapayım kardeşim google banladı" diyecekti.
1 hafta önce site açıp günlük xx gelirli site satılık! ilanlarından bıkmıştık. Alın size günlük xx KRŞ değerli siteleriniz, çalıntı proje anca bu kadar olur. KOLAY GELSİN.