Zorunluluktan falan değil ama nedense tavuk döner hastasıyım.
Ailem bir yere gittiğinde falan dışarıda yediğim zamanlar 4 öğün döner yediğimi bilirim. Et döner de yemiyorum nedense tavuğa bayılıyorum. Paramda olsa sanki o beni doyuruyor.