Toredo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsi bahane, tek nedeni Türkiye'ye bir anda bu kadar para akışını engellediler. Açık ve net başka açıklaması yok.

Oyunkolu da bu oyunu iframe ile oynatıyor. Neden banlanmadı? Hem sunucu masrafıda yok ohhh ne güzel. Bana 6.000₺ sadece sunucu faturası kesiliyor. Ben kendi finansal kaynaklarımla bu işi devam ettirebilirim. Eninde sonunda da o Adsense ye takla attırmasını bilirim Hain planlar içerisindeyim.
yaniliyorsunuz, cok dikkat cektiniz. ben cin menseili rpg tarzi oyunlari abd'ye port ediyorum yaklasik 3 yildir. ve her ay sizin kazanciniz kadar da para kaldiriyorum, kimse de uyarmadi veya hesabimi banlamadi. sunucu masrafinizin 6 bin olmasi da sizin optimizasyon yetersizliginizdendir. biraz yazilim tarafinizi guclendirmenizi tavsiye ederim. load balancing yapmadan kodlarda optimizasyon yapmadan, flood guvenligi saglamadan koru korune bu ise girerseniz olacagi buydu.

dedigim gibi cok dikkat cektiniz...

edit: http://fenglee.com/game/aog/ bu benim site degil, ancak buna benzer tasarimda is yapiyorum. ve oyunun etrafinda da hayvan gibi reklamlar var. milyonlarca ziyaretci giriyor her ay, mis gibi de parami aliyorum.
not: benim yaptigim projeler korsan degil, genelde yazilim satin aliyorum.