Hepsi bahane, tek nedeni Türkiye'ye bir anda bu kadar para akışını engellediler. Açık ve net başka açıklaması yok.

Oyunkolu da bu oyunu iframe ile oynatıyor. Neden banlanmadı? Hem sunucu masrafıda yok ohhh ne güzel. Bana 6.000₺ sadece sunucu faturası kesiliyor. Ben kendi finansal kaynaklarımla bu işi devam ettirebilirim. Eninde sonunda da o Adsense ye takla attırmasını bilirim Hain planlar içerisindeyim.