FR10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tşkler kardeşim varol. 13ncü program 13ncü yıl.
merhaba, programımın lisansı bitmiş, sanırım exe güncellemsi de yapmışsınız.

Güncelleme ve lisans istiyorum, info@scripttr.com SKYPEde bulunamadı, engelleme filan da yok bende anlamdım
goldtipster@hotmail.com