Tşkler kardeşim varol. 13ncü program 13ncü yıl.
merhaba, programımın lisansı bitmiş, sanırım exe güncellemsi de yapmışsınız.
Güncelleme ve lisans istiyorum,
info@scripttr.com SKYPEde bulunamadı, engelleme filan da yok bende anlamdım
goldtipster@hotmail.com