Benim anlamadığım olay şu
1 - Bütün agar sitelerinin adsense hesapları banlandıktan sonra agar.io nunda adsense hesabı banlanmıştı ve google bir daha agario sitelerinde reklam yayınlamak istemediği söylenmişti.
2 - Agario sitelerinin oyuna başlarken ve ölünce pop-up reklam çıktığı için ban yediğini farzedersek agar.io nun ban yememesi gerekiyordu çünkü reklam yerleşiminde politikaya aykırı bir durum söz konusu değildi ama yedi buda demek oluyor ki orjinal de olsa pvp de olsa hiç bir agar sitesinde bundan sonra adsense yayınlanamaz
3 - Hiç bir agar sitesinde agar.io da olsa madem artık adsense reklamları yayınlanmicakta bugün şimdi neden agar.io da tekrar adsense reklamları yayınlanmaya başladı ?
Haksızlık durumu
4 - Madem oyuna başlarken ve yanınca reklam çıkanlar politikalara aykırı olduğu için banlandı bunu anlarımda... ( bende başlarken ve yanınca çıkan reklam sistemini kullanıyorum ) neden reklam yerleşimi adsense politikalarına aykırı olmayan siteler ( örn : agarz.com ) gibi sitelerin adsense hesapları kapatıldı bizler neysede bu onlar için haksızlık değil mi ?
5 - Madem hesabı kapatacaksın sırf agario domaini ile adsense ye başvuru yapıp onaylanan hesaplar var örneğin agariopvp.biz v.s madem başvuru sırasında politikaya uygun görüp onaylıyorsunda sonra neden hesabı kapatıyorsun haksız kazançtan dolayı bu haksızlık değil mi ?
Hile saydığı sisteme 2 ay ödeme yaptılar
6 - Madem başlarken ve ölünce çıkan reklam adsense politikalarına aykırı neden o zaman agario.biz bu reklam sistemiyle üst üste 2 ay 30 bin TL nin üstünde ödeme aldıda 3. aya gelince hesabı kapatıldı 45 günlük para içerde kaldı bu çok karışık bir durum adsense bizi iyice parmağında oynatmaya başladı bence bir etki yapalım toplu bir şekilde onlarda etkiye tepki göstersin ?
Benimlemisin R10