hocam denedim yükledi ama bu kez de türkçe karakter sorunu oldu notepad++ ile kodlama kısmından tüm ansi,utf8 falan çevirmeyi denedim maalesef olmadı
Bunu yapmadan önce veritabanı kodlamasına bir bakın. Yükledikten sonra DB'de TR karakter sorunu var mı diye kontrol edin yoksa ekrana bastırırken mi TR karakter sorunu mevcut ?