Hocam notepad++ da karakterler düzgün gözüküyor. sitede türkçe karakterler � şeklinde gözüküyor. notepad++ da bu karakterler bozuk olsaydı söylediğiniz doğruydu.
hocam düzenlemeleri notepad++ da yapmayın mesela karakterler düzgün olarak kayıt ediliyor yollandığında bozuluyor .classic notepad yada dreamweaver kullanmanızı tavsiye ediyorum
edit:hocam sorununuz giderilmediyse PM iletin. buradan daha fazla mesaj yazamayacagim