CemreBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle aynı bilgisayardan 2 hesaba giriş yapma. bir hesabın varken 2. sini açma. ister farklı kişi adına olsun ister kendi adına. google adsensede multiyi kesinlikle kabul etmiyor. yakaladığı anda tüm hesaplarını durdurur. hatta aybı ıp den 2 farklı bilgisayardan 2 farklı hesapda oturum da açma.
bir başka olay (bu yuzden benim hesabım banlandı)
Google crome kurdum ve cromede a hesabımın oturumunu açtım. aynı a hesabı mailimle başka bilgisayara formattan sonra oturum açarak ayar yaptım. 2 bilgisayardan oturumu kapattım. bir kaç gün sonra 2. bilgisayarımdan b adsense bağlı gmail hesabımla oturum açmışım maillerime bakmak için. 2 adsensem aynı gün banlandı....

SÖZ KONUSU GOOGLE ADSENSE OLUNCA ÇOK İNCE AYRINTILARI DŞÜNECEKSİNİZ. ALGORİTMASI ÇOK GELİŞMİŞTİR...
Adamına göre davranıyor galiba. Ben yaklaşık 1 yildir telefonumda ve bilgisayarimda aynı anda aktif kullanıyorum adsenseyi daha hiçbirşey olmadı.

HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi