Hayırlı satışlar burticim. Whmcs kullanmamama rağmen birkaç tane modül alasım geldi
Saolasın abim sistem senindir

)
herkesin bayram yakınlarında bir indirim beklediğini biliyor olmalısınız hocam.
bende bir modül aldım ve konu hakkında destek açtım.
ilginizi bekliyorum.
Genelde bayram indirimleri vs yapıyordukta bu kadar yoğunluğu bu ayki hedef listemize eklememiştik

WHMCS için bizzat ben birebir ilgileniyorum başka kimsenin yetkisi yok WHMCS'ye o yüzden biraz gecikebilirim tekrar özür dilerim