BarisCaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adidas Superstar kullandın mı bilmiyorum ancak, airmax ve new balance ürünlerinden daha dayanıklı olduğuna eminim. Airmax görüntüsü çok hoş olan, yüksek tabanı ile epey tercih edilen bir ürün ancak sana Superstar rahatlığını vereceğini ve söylediğin gibi "2-3 yıl" dayanabileceğini zannetmeyen güruhtanım ben. Konuyla alakasız bir ürün oldu ancak, Superstar modelini de listene ekle derim. Özellikle beyaz renk, kotların altına gayet yakışan harika bir model. O da yüksek taban sayılır zaten. ve En önemlisi, yukarıda seçeneklerinin bulunduğu iki üründen çok daha dayanıklı, tabiri caiz ise "tank" gibi ayakkabı. 2-3 yıl çok rahat götürecektir.

Kolay gelsin.

Hocam görüşünüz için çok teşekkür ediyorum; fakat tarz olarak pek bana hitap etmiyor. Bende dayanıklı olduğunu sık sık duymuştum o bakımdan haklısınız.