arkadaşların dediği gibi senin hatan çok fazla para harcaman. yoksa bir moda sitesini 3k'ya getirmiş olman bir başarı.
ama bu başarıyı seocuya, hostinge, kızlara kaptırmadan da sağlayabilirdin. 250 lira gerçekten gereksiz bir harcama.
bu konu aslında senin başarısız olmadığını, çok gereksiz masraf yaptığını görüyorum. themeforestten kaliteli bir template alıp tasarımdan, wordpresse cache dayayıp hostingden, içerikleri kendin hazırlayıp kızlardan, all in seo kurup seocudan kurtulup kendi işini kendin halledicektin.
bu kadar fazla para harcamak seni mahvetmiş yoksa bir moda sitesi için 3k iyi bir hit denilebilir.