Konu
2 ay oldu şimdi ne yapmalı?
17-09-2015, 15:08:33
#1
Gego
Arkadaşlar, video sitemi açalı 2 ay oldu. İndex alıyor sitem ancak hala twitterdan hit alıyorum. O da toplasanız, 30-40. Şimdi ne yapmamı önerirsiniz? Backlink paketi mi? Tanıtım yazısı mı? Bana bir yol çizerseniz memnun olurum.