arkadaşlar dsmartım vardı ama artık izlemediğimden gereksiz bir para olduğu kanaatinde olduğumdan kapattırıcam.
bana zahmet vermeyecek uydudan gelen kabloyu taktığımda çalıştırıcak. eve uyducu bilmem ne çağırmadan herşeyi kendim halledebileceğim basit ufak uydu alıcıları varmıdır acaba önereceğiniz. ulusal kanalları çeksin yeter yani.
uydulardan felan hiç anlamam dsmartı kapatmaya karar verdikten sonra arayışa geçtim yardımcı olursanız sevinirim. almamı önerdiğiniz ürünler vs varsa. teşekkürler.