okuzseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahlak kuralları çerçevesinde her türlü yorum yapılabilir elbette.
tamam o zaman tabi ki küfür vs kullanmadan eleştirmek istiyorum da çünkü