tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
illa olumlu mu atmak zorundayız ? ben bu adamı sevmiyorum mesela? hep olumlu eleştiriler var da olumsuz atsak olur mu ?

ciddi ciddi soruyrum
Ahlak kuralları çerçevesinde her türlü yorum yapılabilir elbette.