Hepinize çok teşekkür ediyorum, hemen deneyeceğim.

Peki bunu tek renk değil de 4-5 renkten yapsak oluyor mu? Mesela 10 px kırmızı, 20 px yeşil, 5 px mor, 30 px mavi gibisinden

Hani renkli renkli şeritler oluyor ya onlar da çok hoş duruyor. Çok uğraştıran birşey değilse onun kodlarını da atabilir misiniz? Ama çok uğraştıracaksa hiç yormayayım gece gece sizleri, hepinize R10+ verdim.
#cizgi{
position:relative;
width:100%;
height:8px;
background:url('http://dogancocukyuvasi.com/images/color_line.png') repeat-x;
}elimde olan image bu var hocam adresten kaydedip ftp ye atarsınız.
sorun olursa http basındakı ' kaldırın