The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel site ama hocam link çıkışı olmuyor ki sitenizdeki yazılardan

Merhaba, değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Web sitemizi geliştirme aşamasındayız BETA aşamasında diyebiliriz. Tema içeriğimizle oynuyor ve kodlamalar yapıyoruz. Nedioo, şuan için bir fikir ve projemizi taslağa döktük. Daha güzel olacak inşallah. çalışmaya devam edeceğiz. bekleyip göreceğiz gelişmeleri

Not: Şuan için post paylaşımı serbest ve biz bir kirlilik yaratılmasından çekiniyoruz. Google yararlı bilgiler paylaşılmasını istiyoruz bu konudada önlemler alacağız.

Hazır olduğumuzda Nedioo yu diğer insanlarla tanıştıracağız.