karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçeriğin ve altyapına bu kadar güveniyorsan, markalaşmaya git derim.
Reklam alabileceğin kanalların direktörlerine ulaşmaya çalış linkedin'den.

Daha fazla ziyaretçi olmadanda, marka değerinle kazanç sağlayabilirsin. Tabi eğer gerçekten bir marka değeri oluşturduysanız.
En doğru akıl senden geldi 2 aydır ben de bu şekilde ilerliyorum. Ancak şöyle bir durum var. Teklif senden gittiği sürece masanın diğer tarafında oluyorsunuz. Teklif onlardan gelsinde sağlarından sollarından dolanıyorum. İçerden birini bulup gidip direktörleri ile konussunlar istiyorum