Bu zamana kadar 6 farklı kişi yönetti siteyi. Hiçbir şey değişmedi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:00:13 -->-> Daha önceki mesaj 14:56:26 --
Dostum bu zamana kadar bu siteden 7-8 kere alışveriş yaptım. Hepsinde de dolandırıldım.(sosyal medyacılar hariç, onlar başarılı) Böyle bi' şikayet konusu bile açtım ama isim vermedim diye 3 gün R10'dan atıldım. Sonra isim verdiğim için adamlar sitemi xyz sitelere link verdiler. Bende bıraktım peşini. Dünyada açımdan ölecek noktaya gelsem yine burdan ticaret yapmam

Özellikle 500 TL ve üzeri.
Yoneticiler site satis basliginda insanlari uyariyoruz diye 3 gun uzaklastirmayi biliyorlar. Uyarmak Satis baltalama sayilip yasak dolandirma serbest. Satis yapilincaya kadar nasilsa kimin dolandirici oldugu hangi satisin yuksek riskler icerdigi bilinmiyor.