Konu
IPhone'umu kaybettim
15-09-2015, 15:38:18
#11
MertOzkan
kaybettim diye giderseniz kolay kolay ilgilenmezler.
2 farklı arkadaşımın başına geldi ikisine de aynı yanıtı verdiler.
''cihaz çalınmadıysa, zorla alınmadıysa bizim yapabileceğimiz bir şey yok''