kaybettim diye giderseniz kolay kolay ilgilenmezler.
2 farklı arkadaşımın başına geldi ikisine de aynı yanıtı verdiler.

''cihaz çalınmadıysa, zorla alınmadıysa bizim yapabileceğimiz bir şey yok''