firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar ;

Şuan bi arkadaşımdan linux bayii hostingi hizmeti almaktayım... Fakat son 1 aydır artık illallah ettirdi.Sürekli kopmalar.. Mail çalışmaması vs gibi sorunlar yaşamaktayım... 70 e yakın müşterim var ve hepside kurumsal firmalar aktif olarak mail kullanımı yapıyorlar... Bana linux bayi paketi alabileceğim mail trafiklerinde sorun çıkartmayacak bir firma önerirmisiniz ?.

Ayrıca şimdiki sunucuda 5 kere webmail şifresini yanlış yazınca otomatik ip banlıyor ve aynı modem üzerindeki tüm bilgisayarlar mail alamıyor vs... Saçma bi güvenlik duvarı söz konusu... Acil yardımlarınızı bekliyorum...
Merhaba

web tasarım firması olmamız hasebiyle mail trafiğinin önemini çok iyibiliyoruz.

Sadece web tasarım müşterilerimizin olduğu kurumsal sunucumuzdan size de reseller hesabı açabiliriz.

Mail trafiğiniz %95 sorunsuz şekilde devam edecektir.

https://www.r10.net/reseller-hosting/...is-hediye.html

PAKET 2-3-4 den birisini seçebilirsiniz.

Haricinde %99 spamsız ve gelen kutusuna düşen mail hizmeti de isterseniz resellerinize ilave olarak özel bulut spam servisi hizmeti de sunabiliyoruz.