KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın izniyle bende 1 adet klima alacğaım ofis için satan arkadaşlar banada dönebilir. saygılar.
Kış mevsimi ile birlikte 750 800 TL lere inen split klimalar var artık. 2. eli 400 500 TL ye alıp 100 150 TL montaja vereceğinize sıfır arayın ücretsiz montaj ile nerede ise aynı fiyata geliyor ikinci el.

bimeksede bakın derim. Güzel klimalar var. Ben alırken bulunduğum ilde stok yoktu. Yinede bakın derim.