Merhaba
Suanda amerikada yasamaktayim netten arastirdim biraz İphone vb. Bir urun gonderdigimde % 10 veya % 20 bir vergi odiyip gumrukten alabiliyormusunuz?

Acaba iphone 6S gold vb telefonlar yeni cikarken oncelik ben gondersem ister istemez arada bir fiyat farki oluyor min. 1,200 TL civari vergisi ile vs yine ucuza geliyor ama sizce mantikli mi bu isi yapmak?

Gumrukten kesin alirmiyiz ondan suphem var bilgisi olanlar net bilgi verirse aevunirim

Not kargo ile gondermeyi dusunuyorum