Publish profili oluşturup hedefi göstermen lazım. Unutmayın hocam dosyaları publish edip yukarıya bastıktan sonra yedek alırken yukarıdaki dosyaları değil genelde visual studio'da açtığınız projeyi elinizde tutun. Çünkü yukarıya .dll basıyor ve onu kullanıyor. Sadece yukarıdaki dosyayı yedek alırsanız projeyi düzenlerken çok büyük sıkıntılar yaşarsınız.