" Microsoft SQL Server " programı ile baglanıp .sql dosyasını verıtabanına yuklıceksınız ( ınternette ufak bır arastırma ıle yapabılırsınız ) , eger hostunuz wındows ise baska birşey yapmanız gerekmıyor dosyaları atıp ftp ye atıyorsunuz kullanmaya baslıyorsunuz.

Upload var ıse gereklı dosya ızınlerını plesk panel den verıyorsunuz.

Publish edince dosyalar silinmez. Publish mesela ;

defaul.aspx dosyasının bir default.aspx.cs birde default.aspx.designer.cs dosyaları mevcuttur. Publish bunları aspx dosyasına ekler ve boylece dosya ve boyut coklugunu ortadan kaldırmıs olursunuz..