merhaba arkadaşlar asp.net te çalışan bir projeyi web'e kurulumu nasıl ayarlanıyor ? ne diye aratmam gerek ?

php de düz ftp ye atınca okuyordu fakat burda ki mssql de ki verileri filan nasıl algılayacak ?